Leveranciers-login
Home
BLIJF OP DE HOOGTE
Ontvang onze nieuwsbrief en digitale magazine
Uw adres wordt nooit aan derden doorgegeven.
Lees onze privacyverklaring.

   

Expertises

Voeg uw bijdrage toe
AVG
Selecteer
AVG
Zoek

Kennisbijdragen

Heeft u een kennisbijdrage voor deze pagina?  Voeg toe

Artikelen

Aan de slag met de AVG!
Aan de slag met de AVG!
We hebben in de voorgaande columns gezien dat er veel aspecten kleven aan de AVG-problematiek. Zaken als de nieuwe AVG-spelregels, datarentmeesterschap, de burger als uitgangspunt, datagedreven werken, een pragmatische benadering en dataimplementatie kwamen aan de orde. Maar wat kun je nu zelf doen? Zowel voor analisten als voor managers is het een uitdaging om het digitale veranderingsproces in gang te zetten.
LABinsights 2019-9, p.7
Data driven Lab
Data driven Lab
Data driven Lab vraagt om Apple-mentaliteit. De AVG is een lust, niet een last. Tenminste, voor wie zich opwerpt om binnen zijn kennisdomein een voortrekkersrol te vervullen. De knowledge domain leaders onderscheiden zich van hun collega-professionals doordat ze zich opstellen als rentmeesters van de data — in de geest van de AVG — en zo hun verantwoordelijkheid nemen voor die data. De vraag is: wil je een Nokia zijn, die pas wakker werd toen de smartphone volwassen werd?
LABinsights 2019-8, p.7
AVG pragmatisch benaderen
AVG pragmatisch benaderen
Zonder dat we het in de gaten hebben bepalen algoritmes met hulp van big data ons dagelijks leven. Reistips, verkeersinformatie, productaanbevelingen, dating, noem het maar op. We vinden dit heel gewoon en handig. Onze auto(leverancier) weet bijna meer van ons dagelijkse rijgedrag dan wijzelf, en wie maalt daarom?
LABinsights 2019-7, p.7
Meer items (10)
Heeft u een artikel voor deze pagina?  

Bedrijven

Thermo Fisher Scientific
MAXUS MEDIA
LABinsights.net LABinsights.de LABinsights.nl
Ontvang onze nieuwsbrief
Nieuwsbrief archief
Volg ons
Linked
MAGAZINE
Abonneren
SERVICE EN CONTACT flag