Leveranciers-login
Home
BLIJF OP DE HOOGTE
Ontvang onze nieuwsbrief en digitale magazine
Uw adres wordt nooit aan derden doorgegeven.
Lees onze privacyverklaring.

   

BEDRIJFSPAGINA

Log in
Laatste update: 05-06-2020
maXus media
TEL: +31 297 22 34 62
FAX: +31
Marktplein 2
1421AC   Uithoorn
Contact
+31 6 20 59 24 36
Dhr. Vincent Hentzepeter
redactie
+31 6 10 03 17 81
Dhr. Erik ten Haaf
sales manager
+31 316 22 71 55
Mw. Debbie van den Dool
sales binnendienst
+31 316 22 71 55
Mw. Marion van Sinderen
sales binnendienst
+31 53 434 45 66
Dhr. Piet van der Kooi
website, nieuwsbrief
+31 297 22 34 62
Mw. Doreen ten Haaf
administratie magazine
+31 53 434 45 66
Mw. Ingrid Vorselaars
administratie website
+31 88 110 20 28
Abonnee-service
Postbus 105
2400 AC Alphen ad Rijn
maXus media onderscheidt zich met een multimediale filosofie, waarbij magazines in print en online, elektronische nieuwsbrieven en een overkoepelende website portal elkaar versterken. Uniek is dat alle vakspecialistische content altijd beschikbaar is voor professionals en dat toeleveranciers hun eigen plek op het platform hebben waar zij hun producten, diensten en expertise kunnen etaleren.

De sterke interactie tussen beroepsbeoefenaren en aanbieders in de markt creëert synergie, want het spoort beide partijen aan kennis uit te wisselen. Dit biedt in de wereld van vakgerichte bedrijfsinformatie ongekende mogelijkheden voor contentmarketing. Aanbieders van producten en diensten kunnen gebruikers niet alleen heel gericht, maar ook via diverse media benaderen. Waardevolle content is voor iedereen direct zonder kosten toegankelijk en zit niet achter een (betaalde) portal die slechts voor een klein deel van de doelgroep openbaar is.

Het maXus media-model maximaliseert traffic en is het startpunt voor een multimediale strategie om zo veel mogelijk doelgroepen in de markt te bereiken.

Insights

Polderen over mondkapjesplicht editorial Vincent Hentzepeter, hoofdredacteur
Polderen over mondkapjesplicht
editorial Vincent Hentzepeter, hoofdredacteur De coronapandemie houdt onze samenleving nu een half jaar in zijn greep, net als de mondkapjes- en materialen-tekorten-discussie. Waar het voor mij in Frankrijk duidelijk was waar wél en niet mondkapjes te dragen, en overal dezelfde regels, weet niemand in Nederland na allerlei experimenten meer waar de draagplicht wel en niet geldt. In elk geval in het OV, dat is tenminste helder. Hier faalt onze poldercultuur jammerlijk. Door al dit gediscussieer en geëxperimenteer is het draagvlak voor mondkapjes in het openbare leven gedaald tot het nulpunt. Een ‘faal’ is ook de distributie van testmaterialen voor COVID-19-testen. De logistiek hiervoor is nog steeds niet op orde, nooit geweest ook. Met de noodzakelijke opvoering naar ruim 100.000 testen dit najaar per dag is het de vraag of het in oktober/november wel gaat lukken. Het is zó’n janboel dat er tekorten zijn op individueel labniveau en de overheid serieus overweegt een beroep te doen op Duitsland, waar genoeg voorraden
18-09-2020  |  026x  | 
De kracht van visueel management
De kracht van visueel management
Bij binnenkomst is duidelijk dat ik alleen met pin kan betalen. Ik moet een mandje pakken, waarbij het aantal mandjes is afgestemd op de maximale hoeveelheid mensen die naar binnen mag. De looprichtingen door de winkel zijn aangegeven met heldere eenrichtingspijlen op de vloer. Iedereen houdt zich eraan. Het brede gangpad naar de kassa’s is voorzien van gemarkeerde vakken op de vloer die zorg dragen voor voldoende onderlinge afstand. Naast het pinapparaat staat een bekertje met houten stokjes. Een sticker in een signaalkleur vertelt mij dat ik met deze stokjes de pincode van mijn bankpas moet invoeren. Het kassabedrag overstijgt de mogelijkheid van contactloos betalen en voortdurend ontsmetten willen ze niet. Overweldigd door alle indrukken van visueel management, de gekke manier van intoetsen, vergeet ik mijn viercijferige code spontaan. Wie wel eens een goede toepassing van visueel management heeft gezien in een laboratorium, weet hoe krachtig dit is. Visueel management
01-07-2020  |  435x  | 
Flexibel lab pure noodzaak
Flexibel lab pure noodzaak
De coronastorm mag wat geluwd zijn, tientallen laboratoria in Nederland draaien meer COVID-19 testen dan ooit. Eindelijk zijn de tienduizenden testopties per dag in zicht gekomen. Nodig ook, want meteen komen er meer besmettingen aan het licht. De opschaling heeft veel te lang geduurd. De Kamer en de zorg hamerden al maanden op uitbreiding van de testcapaciteit. Dit bleek om allerlei redenen onmogelijk. Deels lag het aan het gebrek aan testmateriaal en te grote afhankelijkheid van één merk, deels komt het omdat onze laboratoria niet de flexibiliteit bieden om snel even een paar extra pcr-labs uit de grond te stampen. Bijna alle laboratoria willen flexibel zijn om snel mee te kunnen bewegen met veranderingen, maar in de praktijk komt daar weinig van terecht. Processen zijn gericht op één specifieke flow, terwijl het labontwerp nauwelijks rekening houdt met toekomstige behoeften. Dan wordt het bij een veranderende marktvraag breken en bouwen om nieuwe faciliteiten
26-06-2020  |  241x  | 
Laat meer zien (23)

Productnieuws

MAXUS MEDIA
LABinsights.net LABinsights.de LABinsights.nl
Ontvang onze nieuwsbrief
Nieuwsbrief archief
Volg ons
Linked
MAGAZINE
Abonneren
SERVICE EN CONTACT flag