Leveranciers-login
Home
BLIJF OP DE HOOGTE
Ontvang onze nieuwsbrief en digitale magazine
Uw adres wordt nooit aan derden doorgegeven.
Lees onze privacyverklaring.

     

BEDRIJFSPAGINA

Log in
Laatste update: 05-06-2020
maXus media
TEL: +31 297 22 34 62
FAX: +31
Marktplein 2
1421AC   Uithoorn
Contact
+31 6 20 59 24 36
Dhr. Vincent Hentzepeter
redactie
+31 6 10 03 17 81
Dhr. Erik ten Haaf
sales manager
+31 316 22 71 55
Mw. Debbie van den Dool
sales binnendienst
+31 316 22 71 55
Mw. Marion van Sinderen
sales binnendienst
+31 53 434 45 66
Dhr. Piet van der Kooi
website, nieuwsbrief
+31 297 22 34 62
Mw. Doreen ten Haaf
administratie magazine
+31 53 434 45 66
Mw. Ingrid Vorselaars
administratie website
+31 88 110 20 28
Abonnee-service
Postbus 105
2400 AC Alphen ad Rijn
maXus media onderscheidt zich met een multimediale filosofie, waarbij magazines in print en online, elektronische nieuwsbrieven en een overkoepelende website portal elkaar versterken. Uniek is dat alle vakspecialistische content altijd beschikbaar is voor professionals en dat toeleveranciers hun eigen plek op het platform hebben waar zij hun producten, diensten en expertise kunnen etaleren.

De sterke interactie tussen beroepsbeoefenaren en aanbieders in de markt creëert synergie, want het spoort beide partijen aan kennis uit te wisselen. Dit biedt in de wereld van vakgerichte bedrijfsinformatie ongekende mogelijkheden voor contentmarketing. Aanbieders van producten en diensten kunnen gebruikers niet alleen heel gericht, maar ook via diverse media benaderen. Waardevolle content is voor iedereen direct zonder kosten toegankelijk en zit niet achter een (betaalde) portal die slechts voor een klein deel van de doelgroep openbaar is.

Het maXus media-model maximaliseert traffic en is het startpunt voor een multimediale strategie om zo veel mogelijk doelgroepen in de markt te bereiken.

Kort nieuws

Insights

Nog meer testen, testen, testen editorial Vincent Hentzepeter, hoofdredacteur
Nog meer testen, testen, testen
editorial Vincent Hentzepeter, hoofdredacteur Opnieuw zal dit jaar een deel van de laboratoriumeconomie profiteren van de coronapandemie. Het klinkt wrang, maar voor de labwereld is de Covid-19-problematiek een inkomstenbron gebleken. Het is omzet die bovenop de markt komt. Dit geldt zowel aan de leveranciers- als aan de laboratoriumkant. Wie je ook spreekt, het lijkt drukker dan ooit, helemaal voor wie in de medische hoek opereert. Neem alleen al de opgeschaalde coronatestcapaciteit. Een groei met minimaal een factor 10 in een jaar tijd. Het is de laatste tijd hard gegaan. Met de opening van een nieuw lab in Rijswijk in december werd die capaciteit in één klap verdubbeld. Ook acht contractlabs in de food testen sinds begin januari mee, verenigd in het Fenelab Covid-19 Consortium. Allemaal geaccrediteerde laboratoria met veel ervaring in PCR. Wat eerst niet kon, omdat het geen medische labs waren, kan nu na ruggespraak met onder de overheid, het RIVM en de GGD’s wel. Een marktconforme manier om de capaciteit
19-02-2021  |  127x  | 
Ultravriezer: Labwoord van het jaar 2021 editorial Vincent Hentzepeter, hoofdredacteur
Ultravriezer: Labwoord van het jaar 2021
editorial Vincent Hentzepeter, hoofdredacteur De vriezermerken tuimelen over elkaar heen in mijn postvakje, zodat we bij gebrek aan witte Kerst toch nog een koud afscheid kunnen nemen van dit uitzonderlijke jaar. Opvallend veel persberichten komen er binnen over ultralowvriezers, onmisbaar voor het bewaren van onder meer de coronavaccins van BioNTech & Pfizer die een belangrijk aandeel hebben in de op handen zijnde vaccinatiecampagne in ons land. Ze zijn alleen langere tijd houdbaar bij -70 oC. Ook die van Moderna moeten op ultralage temperaturen geconserveerd worden, al zijn ze wel tot 30 dagen houdbaar in de koelkast. Net wat praktischer voor gebruik in huisartsenposten. Producenten van professionele vriezers – en ook koelkasten – weten niet wat ze overkomt met deze pandemie. De markt voor professionele vriezers is van oudsher een vechtmarkt. Het valt me altijd op bij bezoeken aan internationale beurzen hoeveel aanbieders er zijn. Veel A-merken, maar ook veel budgetaanbieders, en even zo veel
18-12-2020  |  457x  | 
Cowboys in de teststraten editorial Vincent Hentzepeter, hoofdredacteur
Cowboys in de teststraten
editorial Vincent Hentzepeter, hoofdredacteur Met sneltesten en inzet van contractlaboratoria is nu 8 maanden na het begin van de eerste coronagolf de testcapaciteit eindelijk op orde. Voldoende kunnen testen is essentieel om coronabesmettingen beter in beeld te krijgen, en sneller testen maakt dat mensen met klachten eerder weten dat ze positief zijn. Er draaien nu drie gevalideerde sneltesten: de Panbio COVID-19 Ag rapid test van Abbott, de BD Veritor COVID test van Becton Dickinson, en de SARS-CoV-2 Rapid Antigen Test van Roche. Maar kun je nu nadat je zo’n sneltest hebt ondergaan, sneller je gewone leven weer oppakken? Het antwoord is nee. Eigenlijk verandert de sneltest voor mensen met klachten in eerste instantie niets. Ja, je weet sneller dat je corona-positief bent, maar moet evengoed nog in quarantaine uitzieken. Dat geldt ook voor wie met coronaklachten op een van deze drie sneltesten negatief test. Ook dan ben je niet vrij om te gaan of te staan waar je wilt, want sneltesten geven nog te veel vals negatieven.
20-11-2020  |  351x  | 
Laat meer zien (27)

Kennisbijdragen

Productnieuws

MAXUS MEDIA
LABinsights.net LABinsights.de LABinsights.nl
Ontvang onze nieuwsbrief
Nieuwsbrief archief
Volg ons
Linked
MAGAZINE
Abonneren
SERVICE EN CONTACT flag