Partnermail
Partnermail
Met een partnermailing communiceert u direct met de doelgroep via een persoonlijke, inhoudelijke boodschap.
U deelt kennis en biedt insights. Zo etaleert u zichzelf als expert in uw vakgebied.
Met sterke, inhoudelijke content zet u kort en krachtig een visie neer.
Inhoudelijke visie
Een partnermailing is uw visitekaartje. U poneert een visie, waarmee u boven de markt uitstijgt.
Lijstjes met tips en actiepunten, stappenplannen en koppelingen naar aanvullende, inhoudelijke informatie,
zoals whitepapers, video’s en artikelen maken de partnermailing nog krachtiger.
Meetbare resultaten
Aan de hand van het aantal
opens en
clicks is het leesgedrag van de ontvangers na versturen inzichtelijk.
Een goed opgezette partnermailing zorgt voor directe leads.
11 929 abonnees.
Specificaties PartnerMail
Specificaties PartnerMail
- De PartnerMail wordt opgezet in html.
- De inhoud is volledig vrij te kiezen. De gangbare breedte is 600 tot 700 pixels.
- Wij voegen een header met ons logo en hyperlinks naar onze gegevens en een footer volgens wettelijke eisen toe.
- Een week na de mailing sturen we u een overzicht van opens en clicks. Wanneer u meer resultaten wilt registreren, raden wij u aan links aan met trackingcodes te gebruiken (eenvoudig te maken bij bijvoorbeeld bitly.com).